Image

سپیده شفائی

مدیرعامل

زندگینامه کوتاه

در سال ١٣۵٧ پس از ٨ سال اقامت و تحصیل در خارج کشور (ایتالیا و امریکا) با تجربه‌ای متفاوت از زمان ترک ایران بازگشت. پس از سیزده سال همکاری در بخش خصوصی و دولتی  سرانجام در سال ١٣٧۴ مهندسین مشاور شاران را بنیان نهاد و از آن زمان تاکنون مدیریت عامل این مجموعه را به عهده ‌دارد. 

سابقه‌ی کوتاه تدریس رشته معماری و برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه آزاد به سبب فشردگی کار در مشاور ادامه نیافت.

تجربه کاری در زمینه حرفه‌ای در بخش خصوصی، عمومی و دولتی و همچنین در زمینه آموزشی آموزه‌هایی متفاوت و به غایت سودمند را به‌همراه داشت. از مؤثرترین دوران همکاری با بخش دولتی و عمومی عضویت در  کمیته طرح‌های تفصیلی تهران و متعاقب آن دبیری کمیته سیاست‌های راهبردی طرح‌های طرح‌های تفصیلی تهران در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و همکاری با شرکت پردازش و برنامه‌ریزی شهری تهران طی سال‌های ١٣٧٧ - ١٣٨۰ بود که زمینه‌‌ساز برنامه‌ریزی برای تهیه طرح‌های تفصیلی تهران  و همچنین انجام طرح پایلوت برداشت نقشه‌های پایه سه منطقه و سرپرستی برداشت سایر مناطق را به‌همراه داشت. 

حضور در تهیه اولین طرح جامع یزد به عنوان اولین تجربه تهیه سند طرح جامع بعد انقلاب و مدیریت تنوعی از طرح‌های متعدد برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و طراحی شهری  کولباری از تجربه حرفه‌ای و اجتماعی را تا کنون به‌همراه داشته که تلاش در حفظ کیفیت و تعهد کاری سرلوحه انجام این خدمات بوده است.

تحصیلات

دکترای  معماری  ١٣۵۶  دانشکده دولتی روم، ایتالیا

سوابق كار و مسئوليت‌ها

١٣٧۴ - تاکنون    مهندسین مشاور شاران؛ مدیرعامل
١٣٧۴ - ١٣٧٣    مهندسين‌مشاور اورارتور؛ مديرپروژه
١٣۶٧ - ١٣٧۰    شركت آبادانی و مسكن؛ مدير برنامه‌ريزی
١٣۶٣ - ١٣۶٩    مهندسين‌مشاور شهربد؛ كارشناس‌ارشد برنامه‌ريزی
١٣۶٣ - ١٣۶٧    مركز تحقيقات ساختمان و مسكن (وزارت مسكن و شهرسازی)؛ مديرپروژه
١٣۶٢ - ١٣۶٣    مهندسين‌مشاور آتک؛ مسئول هماهنگی فنی
١٣۶١ - ١٣۶٢    مهندسين‌مشاور طرح و ابداع؛ مديرفنی
١٣۶۰ - ١٣۶١    شركت ساختمانی بند؛ مديرطرح
١٣۵٧ - ١٣۶۰    واحد طراحی و شهرسازی شركت سهامی ذوب‌آهن اصفهان؛ مديرطرح